onsdag 9 februari 2011

Full rulle



Det är full rulle idag. Vi har samplanering på onsdagsmorgnar kl. 8 på jobbet, så då gäller det ju att få iväg ungarna en halvtimme tidigare än vanligt och det är inte helt bekymmersfritt. Efter jobbet var jag på planeringsmöte inför en viss lärarförenings vårfest. Sen snabbt iväg och hämta kiddarna, skynda sig hem och fixa middag, och sen bär det iväg igen. Vi har öppet hus i skolan ikväll så jag ska dit och se glad ut :) Egentligen är det zumbakväll också, men K har haft migränkänningar hela dagen idag så jag hoppar nog över zumban så han hinner vila huvudet lite också :)

Så här antar jag att det ser ut när jag kommer hem ikväll :) Wilmer vill så gärna "hjälpa" Nellie att gå, men så värst bekvämt tror jag ju inte att det är..



Må väl och simma lugnt!

♥ Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar